حقیقت این است که چه کارمند باشید و چه مدیر از میز بینیاز نیستید، حقیقت هم همیشه تلخ نیست، میز مدیریتی و میز کارمندی با طراحی مناسب میتواند کار را برایتان شیرین کند. میز کارمندی میتواند به عنوان میزتحریر در خانه مورد استفاده قرار گیرد.
میز مدیریتی اما آراسته به شکوه و جلال است و بهتر است در محل کار به کار آید. بنابراین استفاده از یک میز مدیریت و یا یک میز کارمندی ارزان با کیفیت مناسب می تواند نیازتان را بر طرف کند.
میز مدیریتی که گاهاً میز مدیریت نیز خوانده میشود معمولا کمی بزرگتر و صد البته کمی گرانتر است و هیبتش بر جو پیرامون خود تاثیر زیاد و کاریزماتیکی دارد. میز کارمندی اما معمولا کمی جمع و جور تر و ساده تر است و تاثیرش بر پیرامون معمولا از جنس یادآوری کار و نظم و تلاش است.
در صورتی که محدودیت فضایی داشته باشیم نباید از ابعاد میز کارمندی کم کرد بلکه میتوان با یک طراحی حرفه ای و انتخاب درست یک میز مناسب از فضای موجود حداکثر استفاده را نمود همچنین در خرید میز اداری باید به رنگ , سایز و اندازه ,طرح و زیبایی,استحکام و دوام میز اداری و قیمت میز اداری توجه داشته باشید.
میزهایی که برای اتاق کارکنان استفاده می شود، می بایست به صورت مجزا به همراه کشو و مکانی برای نگهداری اسناد مهم باشد. در این صورت از فضای اتاق استفاده بهینه می شود. همچنین باید میزهای کارکنان به گونه ای طراحی شود که سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ به راحتی بر روی آن قرار بگیرد.
در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن میزهای تکی نیست، بهترین کار استفاده از میز کار گروهی می باشد.
- ۹۷/۰۶/۰۳