در دکوراسیون فضاهای اداری یکی از بخش هایی که اغلب مورد توجه ویژه ای قرار می گیرد، اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس است. گاه این دو فضا در هم ادغام می شوند و گاه با ترفندهای مثل پارتیشن ها از هم جدا می شوند. در این میان انتخاب میز مناسب به تعریف فضایی این بخش ها کمک بسیاری می کند. علاوه بر این میز مدیریت و کنفرانس باید دارای ویژگی هایی باشند که اسباب راحتی مدیران و کارمندان و از طرف دیگر مراجعه کنندگان را فراهم نمایند .قیمت میز مدیریت ام دی اف در طرح و رنگ و ابعاد سفارشی ، متفاوت است.
نکاتی که در مبلمان اداری و انتخاب میز مدیریت مهم و حائز اهمیت میباشند : ابعاد میز باید با توجه به نیاز کاربری که از میز استفاده میکند محاسبه گردد به طور مثال وسایلی که روی میز استفاده میشود به چه میزان فضا احتیاج خواهد داشت که با این حساب طول و عرض میز مشخص میگردد ، شکل و ظاهر کلی میز با ست مبلمان اداری موجود همخوانی داشته باشد و در مورد حالت قرار گیری میز در فضای اتاقی که میز مدیریت در آنجا قرار خواهد گرفت.
در دکوراسیون اداری فضاهای کوچک استفاده از شیشه برای مبلمان انتخابی هوشمندانه تر است. زیرا عبور و انعکاس نور از شیشه ، فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهد. اگر اتاق مدیریت شما کوچک است ، سعی کنید از میزهایی با سطح شیشه ای استفاده کنید و از رنگ های تیره چوب اجتناب نمایید. حتی برای صندلی ها و دراورها از جنس هایی که رنگی روشن دارند ، استفاده کنید.
طیف گسترده محصولات در دکوراسیون داخلی و حفظ یکپارچگی در طراحی تمامی بخش های فضای کار از اهمیت بسزایی برخوردار است. اجزا مختلف موجود در دکوراسیون از قبیل کمد، فایل سه کشو، فایل چرخ دار، کانتر و انواع میز باید دارای طراحی یکپارچه و در عین حال کارا باشند.
- ۹۷/۰۵/۲۳